نگرش مدیریت مرزی بر محوریت شهروند مداری باشد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمدرضا هاشمی نیا روز چهارشنبه در بازدید از مرز رسمی باشماق اظهار داشت: رفع مشکلات ساماندهی مرز نیازمند بحث مطالعاتی و تأمین اعتبار لازم است که امیدواریم با نگرش مناسب درون سازمانی بزودی بحث تأمین اعتبار مطالعات مرزی باشماق در قالب عمل قرار گیرد. وی افزود: متأسفانه در پایانه‌های مرزی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمدرضا هاشمی نیا روز چهارشنبه در بازدید از مرز رسمی باشماق اظهار داشت: رفع مشکلات ساماندهی مرز نیازمند بحث مطالعاتی و تأمین اعتبار لازم است که امیدواریم با نگرش مناسب درون سازمانی بزودی بحث تأمین اعتبار مطالعات مرزی باشماق در قالب عمل قرار گیرد.
وی افزود: متأسفانه در پایانه‌های مرزی به دلیل وجود نگاه‌های مختلف که از حضور ادارات متفاوت سرچشمه می‌گیرد هماهنگی برای رفع مشکل و توسعه پایانه‌های مرزی بسیار سخت شده است.
وی خاطرنشان کرد: در شأن کشور ایران نیست که مردم مجبور باشند قسمتی از پایانه مرزی را پیاده طی نکنند لذا نگرش مدیریت مرزی بر محوریت شهروند مداری باشد.
مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: خدمت در حوزه حمل و نقل، فعالیت شبانه روزی است و همکاران حاضر در عرصه حمل و نقل باید همیشه در بستر خدمت به مردم حضور داشته باشند.
هاشمی نیا اظهار داشت: شایسته است سه اصل سازمان جهانی شفافیت بین المللی را در اصول کاری مدنظر قرار دهیم که عبارتند از آموزش کارکنان، انتخاب افراد بر اساس شایستگی، مکانیزه کردن نظام عملیاتی که در کشور ما در زمینه آموزش پیشرفت خاصی داشته ایم.
مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان داشت: با مطالعه به این نتیجه می رسیم که فساد در بستر تاریخ زندگی بشری وجود داشته است و فساد همیشه دامنگیر دولت هاست، پس شایسته است ما با مدیریت مناسب و شایسته سالاری کارکنان را از عرصه فساد دور کنیم.
وی بهترین راه برای جلوگیری از فساد در اداره‌ها را خود مراقبتی و حذف نقاط فساد خیز و قرار ندادن افراد در بستر فساد دانست و بر توجه همگان نسبت به این امر تأکید کرد.

منبع : مهر نیوز