آب پاکی هند روی دست «زلنسکی» درباره حضور در نشست G-20

به گزارش سردبیر پرس به نقل از المیادین، وزیر امور خارجه هند تکلیف مناقشات مربوط به مشارکت «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین در اجلاس G-۲۰ را که در اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار می‌شود، یکسره کرد. «سوبرامانیام جایشکانکار» در نشست خبری در این خصوص گفت: در پاسخ به سوال درباره حضور زلنسکی در نشست […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از المیادین، وزیر امور خارجه هند تکلیف مناقشات مربوط به مشارکت «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین در اجلاس G-۲۰ را که در اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار می‌شود، یکسره کرد.
«سوبرامانیام جایشکانکار» در نشست خبری در این خصوص گفت: در پاسخ به سوال درباره حضور زلنسکی در نشست گروه ۲۰، به نظر ما شرکت در اجلاس سران گروه ۲۰ محدود به اعضای گروه و همچنین برخی کشورها و سازمان‌های دیگر است که ما به اجلاس دعوت کرده‌ایم.
وی ادامه داد: ما به محض آغاز ریاست هند بر گروه ۲۰ فهرست کشورها و شخصیت‌هایی را که در نشست سران حضور خواهند داشت، اعلام کردیم. این چیزی نیست که در حال بررسی مجدد آن باشیم و با شخص دیگری در مورد آن صحبت نکرده‌ایم.
بر اساس گزارش وب سایت رسمی گروه ۲۰، در هجدهمین اجلاس سران کشورهای عضو گروه ۲۰ در دهلی نو، درباره همه اقدامات و نشست‌های گروه ۲۰ که در طول سال بین وزرا، مقامات ارشد و جوامع مدنی برگزار شده است، نتیجه‌گیری خواهد شد.

منبع : مهر نیوز