آتش سوزی در منطقه «لوه» مهار شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمدرضا کنعانی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با تلاش محیطبانان، جنگل بانان و سایر نیروهای امدادی در منطقه حفاظت شده جنگل لوه مینودشت، آتش فعال وجود ندارد اما ۸۰ نیرو برای اطفای کامل در منطقه حاضر و مستقر هستند. مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان افزود: […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمدرضا کنعانی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با تلاش محیطبانان، جنگل بانان و سایر نیروهای امدادی در منطقه حفاظت شده جنگل لوه مینودشت، آتش فعال وجود ندارد اما ۸۰ نیرو برای اطفای کامل در منطقه حاضر و مستقر هستند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان افزود: به سبب شرایط اقلیمی و وزش باد از صبح دیروز (یکشنبه) آتش در منطقه جمشیدآباد منطقه حفاظت شده جنگل لوه دوباره فعال شد و نیروها تلاش خود را برای اطفای حریق مجدد آغاز کردند.
وی ادامه داد: دیشب آتش سوزی مهار و خاموش شد اما صبح امروز (دوشنبه)، ۸۰ نیروی تازه نفس از منابع طبیعی، محیط زیست، بسیج و نیروهای مردمی برای اطفای کامل به منطقه اعزام شدند.
کنعانی تاکید کرد: در حال حاضر در منطقه خط آتش نداریم و نیروها تلاش می‌کنند تا کنده‌های دودزا و بقایای آتش را از بین ببرند و برای این کار تا شب در منطقه مستقر خواهند بود.
منبع : مهر نیوز