آخرین خبرها از اکران آثار جشنواره فجر در اصفهان

به گزارش سردبیر پرس، حدود ۱۲ روز دیگر و هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر، چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر برگزار خواهد شد. این رویداد یکی از مهم‌ترین رویدادهای کل کشور است و به شکل سراسری و با حواشی و اتفاقات ویژه خود برگزار می‌شود. در سال جاری همچون سال‌های گذشته اصفهان نیز مانند دیگر شهرها […]

به گزارش سردبیر پرس، حدود ۱۲ روز دیگر و هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر، چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر برگزار خواهد شد. این رویداد یکی از مهم‌ترین رویدادهای کل کشور است و به شکل سراسری و با حواشی و اتفاقات ویژه خود برگزار می‌شود. در سال جاری همچون سال‌های گذشته اصفهان نیز مانند دیگر شهرها میزبان فیلم‌های جشنواره خواهد بود.

در همین رابطه رضا دهقانی، سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به سردبیر پرس گفت: برای آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در اصفهان تاریخ دقیقی را نمی‌شود اعلام کرد و در محله توافق با دبیرخانه جشنواره در تهران هستیم.

وی ادامه داد: چهار سرور به تهران اعلام شده و امیدوار به موافقت تهران با تمامی این سرورها هستیم. شرایط برگزاری جشنواره فیلم فجر نیز در روزهای آتی نهایی خواهد شد و احتمالاً در سال جاری نیز سالنی ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه خواهیم داشت.

دهقانی درباره بخش جنبی جشنواره که شامل اکران آثار فیلم‌سازان اصفهانی می‌شود توضیح داد: بخش جنبی جشنواره ویژه فیلم‌سازان اصفهانی است و این بخش پس از یک سال وقفه به جشنواره بازگشته است. فیلم‌سازان اصفهانی که در دو سال اخیر آثار خود را ساخته و پروانه نمایش و ساخت از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و یا صدا و سیما مرکز اصفهان داشته باشند، می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: برخی از این آثار با انتخاب شورای پروانه نمایش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان انتخاب و در یکی از سال‌های جشنواره در اصفهان به نمایش درمی‌آمد.

منبع : مهر نیوز