آخرین وضعیت تردد در جاده‌های اصفهان/همه محورها برفی است

مریم تاکی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به آخرین وضعیت محورهای استان اصفهان با توجه به وزش باد اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای سمیرم – یاسوج، سمیرم – شهرضا، زرین شهر – شهرکرد، داران – الیگودرز، چادگان – داران، چادگان – چلگرد، اصفهان – میمه، میمه – دلیجان، اصفهان- نائین، […]

مریم تاکی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به آخرین وضعیت محورهای استان اصفهان با توجه به وزش باد اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای سمیرم – یاسوج، سمیرم – شهرضا، زرین شهر – شهرکرد، داران – الیگودرز، چادگان – داران، چادگان – چلگرد، اصفهان – میمه، میمه – دلیجان، اصفهان- نائین، اردستان – نائین، فریدونشهر پشتکوه و بوئین – داران بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در محورهای آزادراهی استان اصفهان نیز بارش برف را داریم، ابراز داشت: در حال حاضر در آزادراه کنارگذر شرقی و آزادراه اصفهان- نطنز نیز بارش برف گزارش شده است.

رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اضافه کرد: در آزادراه نطنز – کاشان نیز بارش باران گزارش شده است ضمن اینکه در محور انارک – خور نیز بارش باران را داریم.

وی با بیان اینکه همه نیروهای راهداری در شهرستان‌های استان اصفهان، آماده باش هستند، ادامه داد: از رانندگان درخواست داریم نسبت به رعایت سرعت مطمئنه توجه داشته باشند.

رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: همچنین رانندگان باید در صورت شرایط نامناسب جوی در پناهگاه پارک کنند و در صورت بهبود شرایط به مسیر خود ادامه دهند.

منبع : خبرگزاری مهر