آزادی مادران جرایم غیرعمد با راه اندازی پویش «مادرم می‌آید»

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مریم اسماعیلی‌فرد عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به میلاد حضرت زهرا (س)، پویش «مادرم می‌آید» به همت بسیج جامعه زنان و همه شهروندان برای کمک به آزادی مادران زندانی جرایم غیر عمد راه اندازی شده است. وی بیان کرد: پویش «مادرم می‌آید» همزمان با هفته گرامیداشت […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مریم اسماعیلی‌فرد عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به میلاد حضرت زهرا (س)، پویش «مادرم می‌آید» به همت بسیج جامعه زنان و همه شهروندان برای کمک به آزادی مادران زندانی جرایم غیر عمد راه اندازی شده است.
وی بیان کرد: پویش «مادرم می‌آید» همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر برگزار می‌شود.
مدیرکل زنان و خانواده استانداری البرز با اشاره به آسیب‌های روانی، خانوادگی و اجتماعی ناشی از زندانی شدن مادران به دلیل جرایم غیر عمد از راه اندازی پویش «مادرم می‌آید» همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) خبر داد.
به گفته وی هدف از این پویش آزادسازی مادران آبرومند زندانی جرایم غیر عمد با اتکا به سرمایه غنی مسؤلیت اجتماعی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی، مجمع خیرین اصناف و بازاریان، سمن‌ها و عموم شهروندان استان است.
مدیرکل زنان و خانواده استانداری البرز از عموم شهروندان دعوت کرد با مشارکت‌های کوچک و بزرگ خود از طریق شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۴۱۲۴۵ و ارسال فیش به شماره ۰۹۰۴۴۳۶۲۳۲۰ مادران زندانی را در روز مادر به فرزندانشان بازگردانند.

منبع : خبرگزاری مهر