آغاز امتحانات نهایی بیش از ۲۱ هزار دانش‌آموز پایه دوازدهم البرزی

سالار قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار کرد: امروز امتحان نهایی ۲۱ هزار و ۶۸۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر پایه دوازدهم در استان البرز آغاز شد و تا ۲۴ خرداد ماه ادامه خواهد داشت. وی با بیان اینکه مدارس مطابق با پروتکل‌های بهداشتی آماده برگزاری امتحانات هستند، تصریح کرد: اولیای دانش‌آموزان […]

سالار قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار کرد: امروز امتحان نهایی ۲۱ هزار و ۶۸۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر پایه دوازدهم در استان البرز آغاز شد و تا ۲۴ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه مدارس مطابق با پروتکل‌های بهداشتی آماده برگزاری امتحانات هستند، تصریح کرد: اولیای دانش‌آموزان آزمون حضوری پایه نهم و دوازدهم از این بابت هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند چراکه تمام موازین بهداشتی در مدارس اجرا شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: امروز از حوزه‌های امتحان نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم دخترانه فاطمیه و پسرانه نیکان بازدید داشتیم.
وی خاطرنشان کرد: تمام دستورالعمل‌های بهداشتی که مهم‌ترین آن فاصله‌گذاری اجتماعی است، رعایت شد و این آزمون به نحو مطلوب برگزار می‌شود.
قاسمی گفت: امتحانات پایانی پایه‌های تحصیلی متناسب با موقعیت حاضر و آموزش‌های مجازی است و بعد از اولین امتحان دانش‌آموزان و خانواده‌ها به یک آرامش خاطر خواهند رسید.
وی ادامه داد: همچنین برای اینکه قدری شرایط برای دانش‌آموزان راحت باشد و امتحانات با آموزش مجازی متناسب باشد، بخشی از محتوای درسی دانش‌آموزان به عنوان مطالعه آزاد حذف شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز متذکر شد: آزمون نهایی دانش‌آموزان پایه نهم طی ۲ تا ۳ روز آتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این استان برگزار خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر