آغاز به کار سامانه یکپارچه‌سازی ماشین‌آلات سازمان پسماند تبریز

به گزارش سردبیر پرس، علیرضا اصغری گفت: سامانه یکپارچه‌سازی ماشین‌آلات شهرداری تبریز با دستور شهردار تبریز و توسط سازمان فناوری اطلاعات و آمار تهیه شده است. او افزود: چندین جلسه در این خصوص برگزار کردیم که به دلیل وجود زیرساخت‌های لازم در سازمان پسماند شهرداری تبریز، خیلی زود این سامانه جا افتاد. مدیرعامل سازمان پسماند […]

به گزارش سردبیر پرس، علیرضا اصغری گفت: سامانه یکپارچه‌سازی ماشین‌آلات شهرداری تبریز با دستور شهردار تبریز و توسط سازمان فناوری اطلاعات و آمار تهیه شده است.
او افزود: چندین جلسه در این خصوص برگزار کردیم که به دلیل وجود زیرساخت‌های لازم در سازمان پسماند شهرداری تبریز، خیلی زود این سامانه جا افتاد.
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز با اشاره به عملکرد این سامانه اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ و مطابق بخشنامه شهرداری، هیچ احدالناسی در مورد ماشین آلات و خرید و تعمیر و تجهیزات به صورت سلیقه‌ای و جزیره‌ای عمل نمی‌کند و تمام امور از طریق سامانه و اخذ نظرات کارشناسی صورت خواهد گرفت.
او اضافه کرد: کارشناسان ما فروشگاه‌ها و تعمیرگاه‌های مشخصی را سطح شهر شناسایی کرده‌اند که به ارائه خدمات به ماشین‌آلات خواهند پرداخت.
اصغری، با اشاره به تسری سامانه یکپارچه ماشین‌آلات شهرداری تبریز به پیمانکاران اعلام کرد: این موضوع را به پیمانکاران مجموعه شهرداری نیز تسری داده‌ایم و کارکرد تجهیزات، طول عمر استهلاک، و نیاز مجموعه ارزیابی شده و هر سه ماه یک بار خرید انجام خواهد شد.
او افزود: با اشاره به نصب ردیاب به ماشین‌آلات سازمان پسماند شهرداری تبریز تصریح کرد: تجهیز ماشین آلات به ردیاب مورد ویژگی این سامانه است که می‌تواند رصد کاملی از عملکرد ماشین آلات داشته باشند و در کنار آن حسن بزرگ این کار خاکبرداری پروژه‌های عمرانی است که نیازی به واگذاری به پیمانکاران ندارد.
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز با اشاره به مزایای سامانه یکپارچه‌سازی ماشین‌آلات تصریح کرد: این نرم افزار با هدف رفع مشکلات ماشین‌آلات شهرداری و تأمین امنیت آنها راه اندازی شده است که مدیرعامل پسماند، مدیر ماشین آلات مناطق، مدیر ماشین آلات سازمان، و کارشناسان فنی در مناطق دسترسی به این سامانه دارند.
او افزود: موضوع مهم عدم مراجعه ماشین آلات به سازمان است که شهر را به ۴ قسمت تقسیم کردیم و آنجا اقدام خواهند کرد.
اصغری ابراز داشت: جرایم خودروها و تحویل‌ها، که قبلاً به اشخاص تحویل داده می‌شد، درج بیمه‌ها، عهده دار ماشین آلات و محل فعالیت آنها، تبت اطلاعات ماشین آلات و عدم اتلاف زمان در تهیه گزارش برای شورای شهر یا شهرداری، از مهمترین مزایای سامانه یکپارچه‌سازی ماشین‌آلات شهرداری تبریز است.
او عنوان کرد: این نرم افزار که از فردا آغاز به مار خواهد کرد، موجب پیشرفت امور و بهره وری بیشتر از ماشین آلات سازمان پسماند انجام می‌گیرد.