آغاز ششمین دور از گفتگوهای وین تا یک ساعت دیگر

به گزارش سردبیر پرس، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین امروز شنبه در پیامی توییتری از آغاز ششمین دور از گفتگوهای وین تا ساعاتی دیگر خبر داد. نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در این باره نوشت: ششمین دور گفتگوهای وین درباره احیای کامل برجام تا یک ساعت دیگر آغاز می‌شود. […]

به گزارش سردبیر پرس، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین امروز شنبه در پیامی توییتری از آغاز ششمین دور از گفتگوهای وین تا ساعاتی دیگر خبر داد.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در این باره نوشت: ششمین دور گفتگوهای وین درباره احیای کامل برجام تا یک ساعت دیگر آغاز می‌شود. اعضای کمیسیون مشترک در مورد چگونگی ترتیب کار برای دستیابی به موفقیت و سرعت بخشی مذاکرات، تبادل نظر خواهند کرد.

اتحادیه اروپا دیروز جمعه اعلام کرد که در پی برگزاری نشست‌هایی در خصوص بازگشت به برجام، امروز شنبه دُور آتی نشست وین برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این خصوص اعلام کرد که کمیسیون مشترک برجام شنبه کار خود را در شهر وین از سر می‌گیرد.