آغاز طرح «کارمند فعال – ایران پویا» از ۵ تیر

طرح «کارمند فعال – ایران پویا» از سوی فدراسیون ورزش های همگانی از پنجم تیر آغاز می شود و کارکنان ادارات و کارمندان هم می توانند در محیط کار و پشت میز خود حرکات ورزشی را انجام دهند. به گزارش سردبیر پرس، طرح «کارمند فعال – ایران پویا» از پنجم تیر ماه سال جاری با […]

طرح «کارمند فعال – ایران پویا» از سوی فدراسیون ورزش های همگانی از پنجم تیر آغاز می شود و کارکنان ادارات و کارمندان هم می توانند در محیط کار و پشت میز خود حرکات ورزشی را انجام دهند.
به گزارش سردبیر پرس، طرح «کارمند فعال – ایران پویا» از پنجم تیر ماه سال جاری با محوریت استان خراسان جنوبی در سراسر کشور آغاز می شود و تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت. 
کاظم چراغ بیرجندی، رییس هیات همگانی استان خراسان جنوبی در تشریح چگونگی اجرای این طرح، گفت: این طرح به شکل مدون و پیوسته از شنبه پنجم تیرماه سال جاری به صورت هفتگی و طی یک برنامه چرخشی روزهای شنبه هر هفته راس ساعت ۸:۳۰ صبح انجام می شود.
وی ادامه داد: این طرح در قالب جلسات آموزش و تمرین ۲۰ دقیقه ای (۱۰ دقیقه اول شنبه هر هفته آموزش و حرکات آمادگی جسمانی و ۱۰ دقیقه بعدی به صورت تناوبی هر برنامه درخصوص یکی از موارد تغذیه، روانشناسی، حرکات اصلاحی، مشاور خانواده، رشد و یادگیری) با استفاده از اساتید برجسته کشوری با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی سلامت جسمانی، روانی و بهبود بهره وری سازمانی کارکنان دستگاه های اجرایی اجرا می شود.
به گفته وی افراد علاقمند به مشارکت در این طرح با مراجعه به صفحه رسمی کارمند فعال در اینستاگرام به نشانی (karmandefaal@) و ورود به پخش زنده (Live) می توانند به این پویش ملی بپیوندند.
این مقام مسئول در فدراسیون ورزش های همگانی افزود: با اجرای این طرح کارمندان و کارکنان ادارات و نهادهای مختلف می توانند با ورود به صفحه اینستاگرام کارمند فعال به صورت زنده و از پشت میز کار خود حرکات ورزشی را انجام دهند، ضمن این که در بخش تدریس هم مواردی چون تغذیه، روانشناسی، خانواده و حرکات اصلاحی از سوی مدرسان باتجربه ارائه خواهد شد. 
وی افزود: هر چند این طرح با عنوان کارمند فعال نامگذاری شده است اما عموم مردم کشورمان نیز می توانند از آن استفاده کنند و هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد و هدف ما این است که بتوانیم زمینه عادت کردن مردم به ورزش در همه روزهای هفته را فراهم کنیم.
 انتهای پیام