آماده باش یگان‌های انتظامی و ترافیکی پایتخت تا سحر

سردار حمید هداوند در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام علی علیه السلام، گفت: خداوند متعال را سپاسگزاریم که ما را از ارادتمندان و متمسکین به ولایت امام علی السلام قرارداد و مفتخریم به اینکه پیرو امام و مولایی هستیم که الگو و اسوه همه خوبی‌های عالم است. جانشین فرمانده […]

سردار حمید هداوند در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام علی علیه السلام، گفت: خداوند متعال را سپاسگزاریم که ما را از ارادتمندان و متمسکین به ولایت امام علی السلام قرارداد و مفتخریم به اینکه پیرو امام و مولایی هستیم که الگو و اسوه همه خوبی‌های عالم است.
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در شب‌های قدر پلیس پایتخت در آمادگی صددرصدی است، عنوان داشت: همه یگان‌های انتظامی ترافیکی و امنیتی در شب‌های قدر برای تأمین امنیت و آرامش شهروندان در تهران تا اذان صبح مستقر هستند.
سردار هداوند با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد فتنه و توطئه در بین مسلمانان هستند، عنوان داشت: نباید اجازه بدهیم که دشمنان امنیت و آرامش ما را مخدوش نمایند از این رو همچنان که مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید فرمودند باید سیاست‌های دشمنان مطرح شود.
وی با اشاره به اینکه باید از برکات و حسنات این شب عزیز استفاده نمایم، گفت: در بیش از دو هزار نقطه تهران نیروهای ترافیکی و انتظامی در سطح شهر به خصوص در محل‌های برگزاری مراسم احیا مستقر خواهند بود.

منبع : مهر نیوز