آماده تهیه طرح جامع کاهش تصادفات در قزوین هستیم

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، شیما زرآبادی‌پور عصر سه شنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان که در سالن جلسات باقرالعلوم (ع) استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: به منظور بررسی و تحلیل وضعیت سوانح استان و رسیدگی به آن پیشنهاد می‌کنیم شورای پایش تصادفات استان با محوریت استانداری تشکیل شود. وی اضافه کرد: […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، شیما زرآبادی‌پور عصر سه شنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان که در سالن جلسات باقرالعلوم (ع) استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: به منظور بررسی و تحلیل وضعیت سوانح استان و رسیدگی به آن پیشنهاد می‌کنیم شورای پایش تصادفات استان با محوریت استانداری تشکیل شود.
وی اضافه کرد: برای راه‌اندازی کمیته فنی در شهرداری بر مبنای آمار و اطلاعات موجود در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین آمادگی داریم.
زرآبادی تصریح کرد: آمار فوتی‌های تصادفات درون‌شهری نگران‌کننده است و افزایش تلفات جانی در این نوع از سوانح به هیچ عنوان توجیه ندارد و برای آن باید فکری کنیم.

وی گفت: آماده ایم طرح جامع کاهش تصادفات قزوین را به صورت پژوهشی و تحلیلی انجام دهیم.
زرآبادی‌پور تصریح کرد: در این صورت مطالعات مربوط به پایش و بررسی دوره‌ای آمار تصادفات انجام می‌شود و چنانچه جلسات هفتگی ایمنی و پایش برگزار شود، می‌توان بر مبنای یک برنامه جامع، شاهد کاهش آمار تصادفات بود.
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به همکاری مطلوب با پلیس راهور خاطرنشان کرد: این معاونت با تمام توان برای کاهش تصادفات و فوتی‌های ناشی از آن با پلیس همکاری می‌کند.