آمادگی کامل دانشگاه محقق اردبیلی برای تحصیل حضوری دانشجویان

عزیز حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار کرد: از آبان ماه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارشد و دکترا تحصیل به صورت حضوری و اسکان خوابگاه انجام می‌شود و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود نداشت. وی تصریح کرد: ما مصمم بودیم از بهمن ماه و ترم دوم تحصیل دانشجویان را به صورت حضوری […]

عزیز حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار کرد: از آبان ماه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارشد و دکترا تحصیل به صورت حضوری و اسکان خوابگاه انجام می‌شود و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود نداشت.
وی تصریح کرد: ما مصمم بودیم از بهمن ماه و ترم دوم تحصیل دانشجویان را به صورت حضوری شاهد باشیم که به دلیل شیوع موج ششم کرونا، اومیکرون این امر به تأخیر افتاد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: از ۱۴ فروردین با تاکید ستاد ملی کرونا دانشجویان در کنار دانش‌آموزان تحصیل خود را به صورت حضوری انجام می‌دهند و ما شرایط کلاس‌ها و خوابگاه‌ها را مهیا کردیم تا از ۱۴ فروردین میزبان دانشجویان برای برپایی کلاس‌های حضوری باشیم.
حبیبی افزود: گام به گام برای سال تحصیلی آینده نیز آماده خواهیم شد تا دانشجویان بدون دغدغه کرونایی بتوانند در نهایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت در کلاس‌های درس و خوابگاه‌ها حاضر شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شرط حضور دانشجویان در سر کلاس‌ها تزریق ۲ دز واکسن است و برای حضور در خوابگاه‌ها نیز دانشجویان باید هر ۳ دز واکسن خود را تزریق کرده باشند.
حبیبی اضافه کرد: در کنار برپایی کلاس‌های حضوری، برای عده‌ای محدود که با مشکلات و بیماری کرونایی روبه‌رو خواهند بود، ما آموزش مجازی را نیز در کنار حضوری خواهیم داشت ولی این به منزله برپایی کلاس‌ها در فضای مجازی نیست و حضور دانشجویان در سر کلاس‌ها اجباری است.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی تلاش می‌کند تا در ادامه سال تحصیلی جاری در فرصت باقیمانده بهترین شرایط را مهیا کند تا دانشجویان عقب‌ماندگی‌های احتمالی را نیز جبران کنند.