آمادگی ۷۰ اکیپ نظارتی پلیس راه در محورهای پرخطر کرمانشاه

کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس هشدارهای هواشناسی استان کرمانشاه اقدامات عملیاتی پلیس راه استان کرمانشاه بر روی نقاط حساسی که از قبل شناسایی شده است صورت گرفته است. وی افزود: برخی نقاط و جاده‌های استان کرمانشاه که مستعد آبگرفتگی و لغزندگی در […]

کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس هشدارهای هواشناسی استان کرمانشاه اقدامات عملیاتی پلیس راه استان کرمانشاه بر روی نقاط حساسی که از قبل شناسایی شده است صورت گرفته است.
وی افزود: برخی نقاط و جاده‌های استان کرمانشاه که مستعد آبگرفتگی و لغزندگی در هنگام بارش هستند شناسایی و تیم‌های گشتی بیشتری بر آنها متمرکز شده‌اند تا در هنگام بارندگی هشدارها مورد توجه رانندگان قرار گیرد.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با تاکید بر تشدید نظارت‌ها در فصول سرد سال به منظور جلوگیری از اتفاقاتی احتمالی، تصریح کرد: حضور نیروهای پلیس راه و تشدید نظارت‌ها برای صدور هشدارها و جلوگیری از تخلف در مناطق حادثه‌خیز جاده‌ای الزاماتی است که مورد توجه قرار گرفته است.
دستغیب ادامه داد: در صورت بارش‌های بیش از اندازه و آبگرفتگی برخی نقاط حادثه‌خیز در پی لغزندگی‌های جاده‌ای کوچک‌ترین اشتباه و تخلفی می‌تواند تبعات و تصادفات غیر قابل جبرانی را به همراه داشته باشد.
وی با تاکید بر آمادگی نیروهای پلیس راه و مستقر کرد آنها در جاده‌های پرخطر، خاطر نشان کرد: حدود ۷۰ اکیپ نظارتی پلیس راه استان کرمانشاه در طول روز در قالب‌های مختلف به صورت محسوس و نامحسوس سازماندهی و به محورهای مشخص شده اعزام می‌شوند.
دستغیب در پایان با اشاره به بارش‌های اخیر در استان کرمانشاه، گفت: اقدامات انجام شده در پی بارش‌های اخیر در استان کرمانشاه با همکاری تیم‌های گشتی و سایر دستگاه‌های مربوطه هیچ‌گونه حادثه و تصادفات جاده‌ای مبنی بر بروز تخلف در جاده‌ها رخ نداده و به سلامت از ترافیک‌های جاده‌ای عبور کرده‌ایم.

منبع : مهر نیوز