آمبولانس جدید برای بیمارستان شهدای سروستان تامین شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام سیدعباس موسوی در خطبه‌های نماز جمعه امروز سروستان ضمن گرامیداشت پیوند آسمانی دختر نبی مکرم اسلام با حضرت علی علیه السلام با تاکید بر حفظ بنیان خانواده اظهار کرد: تنها زوجی که در عالم خلقت هیچگونه اختلافی نداشتند حضرت علی و حضرت زهرا بودند، چون هردو از عصمت […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام سیدعباس موسوی در خطبه‌های نماز جمعه امروز سروستان ضمن گرامیداشت پیوند آسمانی دختر نبی مکرم اسلام با حضرت علی علیه السلام با تاکید بر حفظ بنیان خانواده اظهار کرد: تنها زوجی که در عالم خلقت هیچگونه اختلافی نداشتند حضرت علی و حضرت زهرا بودند، چون هردو از عصمت برخوردار بودند.
وی افزود: برای حفظ بنیان خانواده ابراز محبت، معاشرت نیکو، خوش اخلاقی و برخورد خوب با همسر و فرزندان هم بسیار تأثیرگذار است.
امام جمعه سروستان در ادامه با اشاره به رعایت حال مستأجران گفت: در بحث اجاره بهای مسکن نیز سران قوا تصویب کردند که در شهرهای غیر از کلانشهرها، ٢٠ درصد افزایش داشته باشد اما متأسفانه دیده می‌شود که در جامعه بر عکس این مصوبه عمل می‌شود.
سوءاستفاده برخی از مشاورین املاک از افرادی که فرزند بیشتری دارند از دیگر نکاتی بود که امام جمعه سروستان به آن اشاره کرد و متذکر شد: خوب است که همه در قبال یکدیگر رحم و مروت و انصاف داشته باشیم.
حجت الاسلام موسوی ضمن قدردانی از از مدیریت بحران شهرستان سروستان در جلوگیری از یک فاجعه آتش سوزی تانکر حامل بنزین خاطرنشان ساخت: پیشگیری از آتش سوزی تانکر حامل مقادیر زیادی بنزین توسط آتش نشانی سروستان و شرکت نفت (سعادت آباد)، مدیریت بحران فرمانداری و نیروهای مؤثر در جلوگیری از بروز حادثه‌ای بزرگ جای تشکر دارد.
وی در خاتمه به سانحه واژگونی آمبولانس بیمارستان سروستان در هفته‌های گذشته نیز گریزی زد و ضمن آرزوی علو درجات برای فوت شدگان این سانحه، تقاضا کرد در جهت جایگزینی، یک دستگاه آمبولانس برای بیمارستان شهدای سروستان اقدام شود.

منبع : مهر نیوز