آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعلام کرد

به گزارش پایگاه خبری سردبیر، وبگاه وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه برخی مقامات ایرانی خبر داد. در این ارتباط گفته شده که این تحریم‌ها ۵ مقام ایرانی را هدف قرار داده است. بر اساس بیانیه صادر شده از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا، آیت‌الله «احمد جنتی» دبیر شورای نگهبان و آیت‌الله «محمد یزدی» […]

به گزارش پایگاه خبری سردبیر، وبگاه وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه برخی مقامات ایرانی خبر داد.

در این ارتباط گفته شده که این تحریم‌ها ۵ مقام ایرانی را هدف قرار داده است.

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا، آیت‌الله «احمد جنتی» دبیر شورای نگهبان و آیت‌الله «محمد یزدی» و «عباسعلی کدخدایی»، «سیامک ره‌پیک» و «محمدحسن صادقی مقدم» از دیگر اعضای شورای نگهبان در فهرست تحریم‌های جدید قرار گرفته‌اند.

براساس ادعای وزارت خزانه‌داری آمریکا، شورای نگهبان از برگزاری یک «انتخابات آزاد و منصفانه» جلوگیری می‌نماید و این تحریم‌ها با توجه به این موضوع ترسیم شده‌اند.

براساس تحریم‌های اعلام شده، دارایی‌های احتمالی افراد یاد شده در آمریکا مسدود خواهد شد و شهروندان آمریکایی حق ارتباط با افراد تحت تحریم را نخواهند داشت.

از آن‌جا که اعمال این تحریم‌ها در شب برگزاری انتخابات پارلمانی ایران اعلام شده، رویکرد خصمانه و ضدایرانی رهبران کاخ سفید را در برابر ایران نشان می‌دهد.