آمریکا و انگلیس از اتباعشان خواستند هتل «سرینا» کابل را ترک کنند

به گزارش سردبیر پرس به نقل از بی بی سی، آمریکا و انگلیس امروز چهارشنبه از شهروندان خود خواستند که از اقامت در هتل های افغانستان خودداری کنند. هشدار وزارت خارجه آمریکا به ویژه برای شهروندانی صادر شد که در هتل «سِرینا» کابل مستقر هستند و از آنها خواسته شده که فوراً این محل را […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از بی بی سی، آمریکا و انگلیس امروز چهارشنبه از شهروندان خود خواستند که از اقامت در هتل های افغانستان خودداری کنند.
هشدار وزارت خارجه آمریکا به ویژه برای شهروندانی صادر شد که در هتل «سِرینا» کابل مستقر هستند و از آنها خواسته شده که فوراً این محل را ترک کنند.
وزارت خارجه انگلیس هم در توضیح این هشدار می افزاید: با توجه به افزایش مخاطرات، از شما می خواهیم در هتل ها نمانید به ویژه هتل های کابل از جمله هتل سرینا.
سرینا یک هتل لوکس است که محل اقامت تجار و مهمان های خارجی است و تا قبل از تسلط طالبان بر افغانستان، دو بار از سوی این گروه هدف قرار گرفت.
اما اکنون که کنترل افغانستان به دست طالبان است؛ داعش که هفته گذشته مسجد شیعیان قندوز را به خاک و خون کشید؛ تهدیدی قریب الوقوع تر تلقی می شود.
اغلب اتباع آمریکایی و انگلیسی خاک افغانستان را ترک کرده اند حال آنکه شماری از خبرنگاران و کارکنان مراکز امدادرسانی همچنان در کابل حضور دارند.

منبع : مهر نیوز