آیا با خدمات باربری تهران سعادت در اسباب کشی آشنایی دارید؟

به گزارش بازرگانی سردبیر پرس، همه ما می‌دانیم که اسباب کشی در زمره فرایندهای استرس زا و پر دغدغه قرار دارد، حتی تصور این که وسایل منزل باید بسته بندی شده و از مکانی به مکان دیگر جابجا شود نیز تا حدودی دلهره آور است، اما نگران نباشید شرکت باربری و اتوبار تهران سعادت از […]

به گزارش بازرگانی سردبیر پرس، همه ما می‌دانیم که اسباب کشی در زمره فرایندهای استرس زا و پر دغدغه قرار دارد، حتی تصور این که وسایل منزل باید بسته بندی شده و از مکانی به مکان دیگر جابجا شود نیز تا حدودی دلهره آور است، اما نگران نباشید شرکت باربری و اتوبار تهران سعادت از زمان بسته بندی تا جا به جایی کامل در کنارتان خواهد بود و شما می‌توانید تمامی فرایند اسباب کشی را با خیالی آسوده به باربری تهران سعادت بسپارید.
در ادامه قصد داریم به صورت مفصل خدمات باربری و اتوبار تهران سعادت را به شما معرفی کنیم پس دعوت می‌کنم با ما همراه باشید.
مزایای سپردن اسباب کشی به اتوبار و باربری تهران سعادت
امروزه اسباب کشی و یا به عبارتی دیگر حمل اثاثیه فرایند پیچیده ای است که ممکن است هر کدام از در طول زندگیمان نیاز باشد چندین مرتبه ان را انجام دهیم، این فرایند خود شامل تعدادی فعالیت‌های مجزا و کوچک‌تر می‌باشد که برای این که به طرز صحیح پیش رود نیازمند برنامه می‌باشد که در این مورد تهران سعادت در کنار شما بوده و تمام برنامه ریزی های لازم از سوی این باربری معتبر انجام می‌شود. یکی از مزیت‌های سپردن اسباب کشی به به اتوبار تهران سعادت این است که زمان بیشتری را برای رسیدگی به کارهای شخصی در اختیار دارید و از سوی دیگر مسئولیت کمتری نیز بر عهده شما خواهد بود. یکی از دغدغه‌های اسباب کشی جابجایی وسایل سنگین است که با وجود اتوبار تهران سعادت دیگر شما نیاز نیست در این مورد نگرانی داشته باشید و با آسودگی خاطر به امور شخصی خود بپردازید که این مورد نیز یکی دیگر از مزیت‌های سپردن اسباب کشی و اتوبار به تهران سعادت است. تجربه- مهارت و توانایی بالای این شرکت باربری موجب می‌شود تا امور جمع آوری و بسته بندی و در نهایت جابجایی با سرعت بیشتری انجام شود.
انتخاب شرکت باربری و اتوبار تهران سعادت موجب می‌شود از بین رفتن نگرانی مشتریان خود در موارد ذیل می‌شود:
وسایل بزرگ و سنگین توسط چند کارگر حرفه ای جابجا می‌شوند از این رو آسیبی نخواهند دید.
بسته بندی وسایل با توجه به جنس و نوعشان در کارتن‌های مخصوصی انجام می‌شود که حتی در طی مسیرهای طولانی دچار مشکل نمی‌شوند.
دیگر نگران صدمه دیدن بدنتان در زمان جابجایی وسایل سنگین نخواهید بود.
از سوی دیگر تهران سعادت در زمان عقد قرار دارد تمامی وسایل شما را بیمه می‌کند لذا اگر به صورت ناخواسته به اقلامی از وسایلتان صدمه وارد شود خسارت‌های ناشی از آن به شما پرداخت می‌شود.

اکنون که با مزایا و خدمات باربری تهران سعادت آشنا شدید در ادامه به بررسی مهم‌ترین وظایف یک شرکت باربری معتبر که بر عهده دارد می‌پردازیم:
وظایف شرکت باربری و اتوبار تهران سعادت
* شفاف سازی هزینه‌ها قبل از امضای قرارداد
متاسفانه برخی از شرکت‌های باربری این وظیفه خود را به درستی انجام نداده و هزینه کامل خدمات را در زمان عقد قرار داد به مشتری اطلاع نمی‌دهند که این امر موجب ایجاد مشکلاتی در زمان تسویه با مشتری می‌شود.
تهران سعادت هزینه کامل باربری را براساس حجم بار، مسافت، تعداد طبقات، وزن وسایل و… به صورت دقیق محاسبه کرده و به مشتری ابلاغ می‌کند.
* تعیین ساعت و روز اسباب کشی
از انجا که اغلب مشتریان در این مورد از آگاهی کافی برخوردار نیستند لذا اتوبار تهرات سعادت در این زمینه به صورت دقیق و درست مشتریان خود را راهنمایی کرده و زمان مناسب را برای انجام این فرایند به مشتری پیشنهاد می‌دهد. به عنوان مثال روزهای تعطیل به دلیل رفت و آمد و شلوغی خیابان‌ها نمی‌تواند برای اسباب کشی مناسب باشد.
* انتخاب ماشین مناسب
هزینه‌های اسباب کشی با ماشین‌های باری مختلف با هم فرق دارد اما نباید ملاک انتخاب ماشین را بر این اساس قرار دهید، که در این مورد نیز تهران سعادت مشتری خود را در مورد انتخاب ماشین مناسب با توجه به حجم و حساسیت بار راهنمایی می‌کند و همچنین وی را از خطرات احتمالی در صورت انتخاب ماشین نامناسب آگاه می‌کند.

* ارائه خدماتی از قبیل کارگر حمل بار، بسته بندی و…
یک شرکت باربری علاوه بر حمل بار خدمات دیگری را نیز در صورت تمایل مشتری در اختیار وی قرار می‌دهد، به عنوان مثال در صورتی که مشتری تمایل به ارائه خدمات بسته بندی از سوی شرکت باربری را داشته باشد این مرکز روز قبل از اسباب کشی نیروهای خود را برای انجام فرایند بسته بندی به محل اعزام می‌کند.
* نوشتن قرارداد به صورت دقیق با ذکر تمام خدماتی که بایستی ارائه دهد
یکی دیگر از وظایفی که یک شرکت باربری بر عهده دارد و بایستی حتماً آن را به صورت دقیق و کامل انجام دهد نوشتن قرار کامل با مشتری و امضای هر دو طرف در ذیل قرارداد است، باربری تهران سعادت در این مورد به مشتری گوشزد می‌کند که قبل از امضا به صورت دقیق متن قرار داد را مطالعه کند.
* حفظ وسایل و اموال مشتری
از دیگر وظایف مهم و درخور توجه یک شرکت باربری معتبر حفظ وسایل و اموال مشتری است، تهران سعادت تمامی وسایل تحویلی از مشتری را در صحت و سلامت کامل در مقصد به وی تحویل می‌دهد.
* استفاده از نیروهای متخصص و توانا
وظیفه دیگر یک باربری خوب استفاده از نیروی متخصص و امانت دار است، توجه داشته باشید که نیروی کارگر و راننده بایستی هر دو از مهارت و تجربه کافی در فعالیت اسباب کشی برخوردار باشند.
* برخورداری از اخلاق حرفه ای و رعایت اصول مشتری مداری
از دیگر ویژگی‌های یک شرکت باربری معتبر برخورداری از اصول اخلاق و مشتری مداری است به عنوان مثال پاسخگویی مناسب به مشتری، راهنمایی کامل و… در زمره این اصول قرار دارند.
* عدم تاخیر در ارائه خدمات
اتوبار تهران سعادت بعد از مشخص نمودن ساعت و روز اسباب کشی نیروهای خود را دقیقاً در زمان تعیین شده به محل اعزام می‌کند و مانع از هر گونه بهم ریختگی در برنامه ریزی های مشتری می‌شود.
برای اطلاع از خدمات و تعرفه‌های شرکت تهران سعادت می‌توانید نام تهران سعادت را در گوگل سرچ کنید و یا با شماره ۸۸۸۸۸۶۴۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره‌های خوب کارشناسان تهران سعادت بهره مند شوید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و سردبیر پرس در محتوای آن هیچ نظری ندارد.