«آیت الله سیستانی» درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت

به گزارش سردبیر پرس به نقل از سومریه نیوز، «آیت الله سیستانی» مرجع عالیقدر شیعیان عراق امروز سه شنبه با صدور پیامی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی مرجع عالیقدر جناب آیت الله آقای حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی (رضوان الله علیه) موجب […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از سومریه نیوز، «آیت الله سیستانی» مرجع عالیقدر شیعیان عراق امروز سه شنبه با صدور پیامی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی مرجع عالیقدر جناب آیت الله آقای حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی (رضوان الله علیه) موجب تألم و تأسف فراوان گردید. فقدان آن بزرگوار که از اساطین حوزه علمیه مقدسه قم و حسنات این دوران و خدمتگزاران نمونه دین و مدهب بودند، خسارتی عظیم است.
در ادامه پیام مذکور عنوان شده است: اینجانب این مصیبت دردناک را به آستان مقدس حضرت ولی‌عصر اروحنا فداه و به آقایان علمای اعلام و به بستگان گرامی و دیگر علاقه‌مندان محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگانشان صبر جمیل و اجز جزیل مسألت دارم.

منبع : مهر نیوز