آیت الله کوهستانی عالم صاحب نفوذ بین مردم بود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی ظهر پنجشنبه در پیش کنگره‌ی همایش ملی آیت الله کوهستانی با اشاره به مکتب اهل بیت اظهار کرد: جریان زندگی با دو مدیریت ظاهر و پشت پرده‌ی پنهان وجود دارد که برای رسیدن به هدف والا باید در مسیر پنهان قدم گذاشت چرا که […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی ظهر پنجشنبه در پیش کنگره‌ی همایش ملی آیت الله کوهستانی با اشاره به مکتب اهل بیت اظهار کرد: جریان زندگی با دو مدیریت ظاهر و پشت پرده‌ی پنهان وجود دارد که برای رسیدن به هدف والا باید در مسیر پنهان قدم گذاشت چرا که مسیر حقیقی و خدایی است.
وی افزود: اگر از مدیریت پنهان که در پرتو الهی است غافل و در مسیر دیگر قرار گیریم قطعاً مغلوب استکبار و جهان خواران خواهیم شد.
نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: ما که از درس آموختگان مکتب اهل بیت درس می‌گیریم باید در زندگی خود به خدا اعتماد کنیم.
حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: آیت الله کوهستانی با بهره گیری از مکتب اهل بیت هم به مقامات غایی و هم عالی دست پیدا کرد.
وی همچنین از این عالم جلیل القدر به عنوان عالم صاحب نفوذ و نفس یاد کرد که علاوه بر نقش عقلی و معرفتی صاحب دل نیز بود.
نماینده ولی فقیه در مازندران تجلیل از مقام آیت الله کوهستانی را توفیق بزرگ یاد کرد که مسئولین بهشهر در برگزاری و جمع آوری اطلاعات و آثار به جای مانده ایشان در برگزاری کنگره‌ی همایش ملی آیت الله کوهستانی خوش درخشیدند.

منبع : مهر نیوز