آیین میهمانی لاله ها در گلزار شهدای کرمانشاه

با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی؛ در دومین روز از دهه مبارک فجر مراسم میهمانی لاله ها با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد. به گزارش سردبیر پرس سید صولت مرتضوی در این مراسم با ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم استان کرمانشاه گفت:   عظمتی که شهدا برای […]

با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی؛ در دومین روز از دهه مبارک فجر مراسم میهمانی لاله ها با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد. به گزارش سردبیر پرس سید صولت مرتضوی در این مراسم با ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم استان کرمانشاه گفت:   عظمتی که شهدا برای کشور به ارمغان آورده اند موجب شده است که قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای فرهنگی و اجتماعی جهان اثر گذار باشد.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: داشتن تفکر حکومت دینی  موجب شده است تا قدرتمندان جهان با تمام توان  مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرند.
سید صولت مرتضوی گفت: با وجود تمامی دسیسه های استکبار  برای مخدوش کردن چهره اسلام،  تفکر اسلامی همچنان در همه نقاط جهان در حال رشد است.
وی افزود: امروز از نظر بازدارندگی هیچ گزینه ای برای استکبار جهانی به جز گزینه مذاکره و تسلیم در مقابل اراده ملت ایران روی میز وجود ندارد.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: قدرت بازدارندگی ایران اسلامی موجب شده است که پیشرفته ترین پهپادهای رادار گریز آمریکا در خلیج همیشه فارس زمین گیر و سقوط کنند.

منبع : سردبیر پرس