اتخاذ تمهیدات جهت برگزاری انتخابات در بهارستان/۲۲۲شعبه تعیین شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، هادی تمهیدی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طبق آمادگی که از ماه پیش در شهرستان بهارستان انجام شده، برای افراد و واجدین شرایط ۲۲۲ شعبه اخذ رأی، پیش بینی کرده ایم. وی افزود: با توجه به جدول و برنامه‌های زمان بندی ها ابلاغ شده از سوی ستاد انتخابات […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، هادی تمهیدی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طبق آمادگی که از ماه پیش در شهرستان بهارستان انجام شده، برای افراد و واجدین شرایط ۲۲۲ شعبه اخذ رأی، پیش بینی کرده ایم.
وی افزود: با توجه به جدول و برنامه‌های زمان بندی ها ابلاغ شده از سوی ستاد انتخابات کشور و ستاد انتخابات استان تهران، اقدامات مقتضی انجام شده است.
تمهیدی گفت: جلسات متعددی با هیأت‌های اجرایی و نظارت در این شهرستان انجام شده و هماهنگی بسیار خوبی بین هیأت اجرایی و هیأت نظارت وجود دارد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهارستان با اشاره به انتخاب نمایندگان فرماندار، بخشدار، کاربران رایانه، اعضای شعب و بازرسان گفت: تمامی نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه، اعضای شعب انتخابات و کلاس‌های آموزشی برای این افراد برنامه ریزی و برگزار شده است.
فرماندار بهارستان تصریح کرد: تا کنون ۲۰ جلسه هماهنگی امور انتخابات در شهرستان و ۴۱ جلسه هماهنگی در حوزه‌های فرعی گلستان و بوستان برگزار شده که تمامی تمهیدات لازم برای اجرای یک انتخابات سالم، آرام و همراه با حضور حداکثری اندیشیده شده است.
تمهیدی همچنین در ادامه از تجهیز شعب اخذ رأی نیز خبر داد و عنوان داشت: تمام تلاش‌ها انجام شده که شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باشیم.