اتمام کف سازی تیمچه و دالان‌های شمالی بازار جهانی امیر تبریز

به‌گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسین اسمعیلی سنگری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: در راستای ساماندهی و بهسازی تیمچه‌های امیر بازار جهانی تبریز، کف سازی تیمچه شمالی که به همت اصناف و کسبه این تیمچه در حال اجرا بود به اتمام رسید. مدیر پایگاه جهانی بازار تبریز ادامه داد: در ادامه برنامه‌های […]

به‌گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسین اسمعیلی سنگری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: در راستای ساماندهی و بهسازی تیمچه‌های امیر بازار جهانی تبریز، کف سازی تیمچه شمالی که به همت اصناف و کسبه این تیمچه در حال اجرا بود به اتمام رسید.
مدیر پایگاه جهانی بازار تبریز ادامه داد: در ادامه برنامه‌های ساماندهی تیمچه‌های امیر بازار جهانی تبریز، نورپردازی تیمچه شمالی در دستور کار قرار دارد که پس از طی مراحل لازم این پروژه نیز با سرمایه‌گذاری اصناف و کسبه اجرا خواهد شد.
اسمعیلی اظهار داشت: با توجه به اینکه بازار تاریخی تبریز میراثی همواره پویا و زنده است، لذا حفاظت و مرمت آن به‌صورت مستمر به همت اصناف و کسبه و همچنین نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان در حال انجام است که در این راستا عملیات ساماندهی تیمچه امیر جنوبی نیز انجام شده است.

منبع : مهر نیوز