اجرای رزمایش همدلی مومنانه کارکنان ناجا حرکتی انقلابی وانسانی است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سردار محمد شرفی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش همدلی مومنانه در غرب استان تهران، اظهار داشت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همکاران انتظامی با کمک‌های مومنانه و داوطلبانه و راه اندازی پویش همدلی، به افراد نیازمندان کمک می‌کنند. وی افزود: این عمل همکاران انتظامی علاوه بر […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سردار محمد شرفی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش همدلی مومنانه در غرب استان تهران، اظهار داشت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همکاران انتظامی با کمک‌های مومنانه و داوطلبانه و راه اندازی پویش همدلی، به افراد نیازمندان کمک می‌کنند.
وی افزود: این عمل همکاران انتظامی علاوه بر آنکه یک تکلیف دینی و انقلابی بوده، یک حرکت انسانی نیز محسوب می‌شود و در شرایط اقتصادی فعلی جامعه، حرکتی انقلابی‌تر از این وجود ندارد.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به آموزه‌های دینی در خصوص احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همسایگان و اطرافیان خود، تاکید کرد: همکاران انتظامی فارغ از شرایط و میزان حقوق خود، به صورت مستمر در این امر خداپسندانه شرکت می‌کنند.
شرفی در پایان با قدردانی از همکاران انتظامی به جهت شرکت در این رزمایش مومنانه و یاری افراد نیازمند، گفت: امیدوارم این قبیل کمک‌ها و کارها، توشه‌ای برای آخرت آنان از طرف خداوند در نظر گرفته شود.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان خاطرنشان کرد: همکاران انتظامی در پویشی خودجوش اقدام به جمع آوری کمک‌های غیرنقدی (۱۰۰ بسته مواد غذایی) به نیازمندان جامعه کردند که مقرر است این بسته‌ها در شهرهای حومه شهرستان‌های تابعه غرب استان تهران در بین نیازمندان توزیع شود.