اجرای طرح دستگیری فروشندگان مواد مخدر درهمدان/‏۱۱۵‬نفر دستگیرشدند

سرهنگ محمد تقی حاجیلویی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس عنوان کرد: از آن جایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبه‌های مردم در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و خیابان‌ها از وجود افراد معتاد است پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری فرماندهی انتظامی اقدام به اجرای […]

سرهنگ محمد تقی حاجیلویی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس عنوان کرد: از آن جایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبه‌های مردم در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و خیابان‌ها از وجود افراد معتاد است پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری فرماندهی انتظامی اقدام به اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر در سطح شهر همدان کرد.
وی افزود: در این راستا تعداد ۱۱۵ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش از سطح شهر جمع آوری و پس از غربالگری تحویل مراکز ماده ۱۶ و تبصره ۲ ذیل ماده ۱۶ شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه برخورد قاطع با خرده فروشان به عنوان پیاده نظام قاچاقچیان و جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اولویت مأموریتی اصلی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد که در این راستا توفیقات قابل توجهی حاصل شده است از کشف ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در یک عملیات ضربتی در شهر همدان و دستگیری یک قاچاقچی توسط کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
سرهنگ محمد تقی حاجیلویی گفت: در پی تلاش‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان یک باند قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدر به شهر همدان را داشت شناسایی شد.
وی افزود: با هوشمندی مأموران و در یک اقدام اطلاعاتی و به موقع در بازرسی از منزل یک متهم در یکی از محلات شهر همدان، ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و نامبرده با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر باعث شده قاچاقچیان مواد مخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.