اجرای طرح همای رحمت در خراسان جنوبی/ توزیع بسته های غذایی

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، احمد بخشی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح همای رحمت در راستای تامین معیشت نیازمندان در ماه مبارک رمضان همچون سال های پیشن اجرایی شده است، گفت: به همت اعضای داوطلب خانه هلال منطقه حسین آباد در شهرستان زیرکوه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، احمد بخشی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح همای رحمت در راستای تامین معیشت نیازمندان در ماه مبارک رمضان همچون سال های پیشن اجرایی شده است، گفت: به همت اعضای داوطلب خانه هلال منطقه حسین آباد در شهرستان زیرکوه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان این منطقه توزیع شده است.
وی ادامه داد: هزینه تهیه مواد اولیه این غذاها توسط خیرین خانه هلال حسین آباد تامین شده تا در روز های سخت شیوع ویروس کرونا بتوانیم یاری رسان ایتام و نیازمندان باشیم.
معاون داوطلبان جمعیت هلاا احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در شهرستان فردوس نیز داوطلبان هلال احمر با کمک یک خیر نیکوکار ۶۴ سبد غذایی بین خانواده های ایتام و نیازمند توزیع کرده اند، افزود: ارزش ریالی این بسته ها در مجموع ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بوده است.
وی با اشاره به اینکه برای هر بسته غذایی یک کیسه برنج و دو عدد مرغ در نظر گرفته شده است، گفت: ارزش ریالی هر سبد غذایی حدود ۳۵۰ هزار تومان بوده است.
بخشی با قدردانی از نیکوکارانی که همواره یاری گر هلال احمر برای کمک به نیازمندان هستند، گفت: از مردم نوع دوست و خیر خواستاریم همچون گذشته ما را در امر کاهش آلام محرومین همیاری کنند.
بخشی افزود: خیران علاوه بر مراجعه به ۱۱ شعبه جمعیت هلال احمر در سطح استان برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، می‌توانند از ظرفیت ۹۰ خانه هلال واقع در روستاهای استان برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.