اجرای ۳۷۸ میلیارد ریال جدول‌گذاری و بلوک فرش در کاشان

حسن بخشنده امنیه در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به بهسازی معابر گوناگون در سال گذشته اظهار داشت: اجرای بلوک فرش و جدول‌گذاری یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در این حوزه بوده است. وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۷۸ میلیارد ریال جدول‌گذاری و بلوک فرش در […]

حسن بخشنده امنیه در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به بهسازی معابر گوناگون در سال گذشته اظهار داشت: اجرای بلوک فرش و جدول‌گذاری یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در این حوزه بوده است.
وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۷۸ میلیارد ریال جدول‌گذاری و بلوک فرش در معابر پنج‌گانه انجام شده است، ابراز داشت: این فعالیت‌های عمرانی و همچنین آسفالت معابر در سال جاری با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.
شهردار کاشان با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از ۴۴ هزار و ۵۵۸ متر طول جدول‌گذاری در معابر صورت گرفته است، تصریح کرد: اعتبار صرف شده برای اجرای این عملیات، بیش از ۲۱۴ میلیارد ریال بوده است.
وی به اجرای ۶۲ هزار و ۱۹۲ متر مربع بلوک فرش در معابر پنج‌گانه نیز اشاره و عنوان کرد: هزینه انجام شده برای این عملیات نیز طی سال گذشته، بالغ بر ۱۶۴ میلیارد ریال بوده است.
بخشنده امنیه یکی از رویکردهای مدیریت شهری را پاسخ به مطالبه شهروندان در زمینه بهسازی معابر شهری دانست و بر استمرار تلاش شهرداری کاشان برای ارتقای وضعیت این حوزه در سال جدید تأکید کرد.
وی همچنین یکی از مهمترین رویکردهای مدیریت شهری را رسیدگی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهری دانست و افزود: پروژه‌های مختلفی در سال جاری به این منظور پیش بینی شده است که بعد از انجام مراحل مقدماتی و اداری اجرایی می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر