احتمال تداوم روند افزایشی کرونا همزمان با پایان سفرها

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به احتمال تداوم روند افزایشی کرونا همزمان با پایان سفرهای نوروزی، گفت: یکی از موارد بسیار موثر و کمک کننده که می‌تواند تا حدی از روند فزاینده بیماری پیشگیری کند، استفاده از ماسک است. به گزارش ایرنا، از وبدا حسین فرشیدی، با اشاره به آمار […]

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به احتمال تداوم روند افزایشی کرونا همزمان با پایان سفرهای نوروزی، گفت: یکی از موارد بسیار موثر و کمک کننده که می‌تواند تا حدی از روند فزاینده بیماری پیشگیری کند، استفاده از ماسک است.
به گزارش ایرنا، از وبدا حسین فرشیدی، با اشاره به آمار افزایشی ابتلای کرونا در کشور، افزود: همزمان با بازگشت مردم از دور دوم سفرهای نوروزی شاید این آمار افزایشی بیشتر هم بشود؛ بنابراین تاکید می‌کنیم مردم از ماسک استفاده کنند.
وی ادامه داد: سفرهای هوایی این روزها بیشتر شده و در این سفرها شاهد هستیم که میزان استفاده از ماسک بسیار کاهش یافته است و حتی مهمانداران و کادر پرواز هم از ماسک استفاده نمی‌کنند.
فرشیدی تاکید کرد: یکی از موارد بسیار موثر و کمک کننده که می‌تواند تا حدی از روند فزاینده بیماری پیشگیری کند، استفاده از ماسک است.