احتمال رگبار پراکنده در برخی نقاط البرز

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه تندری در منطقه البرز مرکزی دارد. وی بیان کرد: بر این اساس وزش باد و گرد و خاک و در پاره‌ای نقاط رگبار پراکنده و رعد و برق مورد […]

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه تندری در منطقه البرز مرکزی دارد.
وی بیان کرد: بر این اساس وزش باد و گرد و خاک و در پاره‌ای نقاط رگبار پراکنده و رعد و برق مورد انتظار است.
مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گرد و غبار است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۸ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۲ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۸ متر بر ثانیه است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز صاف تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد همراه است.
بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۲۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۴ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۶ متر بر ثانیه است.

منبع : خبرگزاری مهر