اختصاص بیش از سه میلیارد تومان هزینه درمانی به بیماران نیازمند

به گزارش سردبیر پرس و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمد رضا رضایی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر، از گذشته تاکنون خدماتی را به مناطق آسیب پذیر، کم برخوردار و با هدف تأمین تجهیزات پزشکی و کمک معیشتی به اقشار ضعیف شروع کرده و امکانات خود را به میدان آورده […]

به گزارش سردبیر پرس و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمد رضا رضایی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر، از گذشته تاکنون خدماتی را به مناطق آسیب پذیر، کم برخوردار و با هدف تأمین تجهیزات پزشکی و کمک معیشتی به اقشار ضعیف شروع کرده و امکانات خود را به میدان آورده است.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون خدمات خوبی توسط هلال‌احمر به جامعه هدف ارائه شده است، افزود: در این راستا از ابتدای سال جاری طی شش مرحله اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان جهت دارو و درمان بیماران نیازمند به هلال احمر استان اختصاص یافته است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از مجموع این اعتبارات تا کنون دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است، گفت: بیماران نیازمند توسط خانه‌های هلال شناسایی و به جمعیت هلال احمر برای دریافت خدمات معرفی می‌شوند.
وی با بیان اینکه خدمات حمایتی در قالب کمک هزینه برای درمان، دارو، بستری، جراحی، لوازم و تجهیزات توانبخشی، فیزیوتراپی، زایمان و… به بیماران نیازمند ارائه می‌شود، افزود: در این راستا تا کنون دو هزار و ۸۱۶ بیمار نیازمند از این خدمت بهره مند شده‌اند.
رضایی بیان کرد: با توجه به نیاز بیماران به تجهیزات پزشکی از مردم و خیرین نیز خواستاریم با کمک‌های خیرخواهانه یاری‌گر هلال احمر در کمک به بیماران نیازمند باشند.