اختصاص ۹ میلیارد تومان برای تکمیل مسیر «چشمه چاهی» در سیروان

عبدالله بهادری در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: طول این مسیر ۱۰ کیلومتر است که در فاز اول از چشمه چاهی به علی آباد به طول ۷ کیلومتر که ۳ کیلومتر آن آسفالت شده است. وی افزود: اعتباری که تاکنون برای این پروژه هزینه شده بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان بوده که در […]

عبدالله بهادری در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: طول این مسیر ۱۰ کیلومتر است که در فاز اول از چشمه چاهی به علی آباد به طول ۷ کیلومتر که ۳ کیلومتر آن آسفالت شده است.

وی افزود: اعتباری که تاکنون برای این پروژه هزینه شده بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان بوده که در سال جاری ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات راه‌های اصلی شهرستان تأمین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام عنوان کرد: این پروژه در سال جاری تاکنون ۲۰ درصد تخصیص اعتبار داشته، اخیراً نیز از محل سفر ریاست جمهوری به استان، چهار میلیارد تومان برای این پروژه منظور شده است.

وی اظهار داشت: عملیات فاز دوم راه ارتباطی قاضی خان- بدره آغاز شده است.

بهادری افزود: اعتباری که برای این پروژه درنظر گرفته شده ۱۱۴ میلیارد تومان است که هم اکنون تجهیز کارگاه شده و امیدواریم بتوانیم این اعتبار را جذب کنیم که فاز دوم هم به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام عنوان کرد: فاز اول این پروژه هم اکنون زیربار ترافیک رفته و نزدیک به ۱۰۰ درصد کار به اتمام رسیده است.

منبع : مهر