ارائه خدمات بانک امانات پزشکی به ۱۳۹۲مراجعه کننده در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمدرضا رضایی صبح سه شنبه در بازدید از بانک امانات تجهیزات پزشکی بیرجند با اشاره به فعالیت ۱۴ بانک امانات در استان بیان کرد: این بانک‌ها با هدف کمک به بیماران نیازمند در تامین کالاهای پزشکی راه اندازی شده است. مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه از […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمدرضا رضایی صبح سه شنبه در بازدید از بانک امانات تجهیزات پزشکی بیرجند با اشاره به فعالیت ۱۴ بانک امانات در استان بیان کرد: این بانک‌ها با هدف کمک به بیماران نیازمند در تامین کالاهای پزشکی راه اندازی شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا یک هزار و ۳۹۲ نفر از خدمات این بانک‌ها بهره مند شده‌اند، ادامه داد: در این بانک ها ۳۸۰ کالای پزشکی به تعداد ۱۸ قلم برای امانت به بیماران نیازمند نگهداری می شود.
رضایی با بیان اینکه از ابتدای راه اندازی این بانک ها تاکنون خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه شده است، افزود: با توجه به شیوع کرونا و افزایش نیازمندی به کپسول اکسیژن، بخش قابل توجهی از خدمات در این زمینه بوده است.
وی با اشاره به ایجاد کمپین «دست یار» بیان کرد: این کمپین نیز با هدف تامین دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی از طریق مشارکت مردم و خیرین تشکیل شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به نیاز بیماران کرونایی به اکسیژن، از مردم و خیرین خواستاریم با پیوستن به این کمپین و اهدای نفس به نیازمندان، باری دیگر ما را در این حرکت همیاری کنند.
رضایی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان می‌توانند با استفاده از کد دستوری # ۵۶ * ۱۱۲ * و یا با واریز کمک‌های خود به شماره حساب ۵۲۳۹۳۹۳۹۵۵ با شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۲۲۲۳۱۵۶ نزد بانک ملت اقدام به اهدای نفس به بیماران کرونایی کنند.