ارتش رژیم صهیونیستی شمال نوارغزه را هدف حمله قرار داد

به گزارش سردبیر پرس به نقل از شبکه المیادین، یک فروند پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی به همراه دو فروند موشک منطقه‌ای در شمال نوار غزه را هدف حمله خود قرار دادند. روزنامه «جروزالم پست» نیز دقایقی بعد با تأیید خبر این حمله مدعی شد نقاطی را که متعلق به جنبش مقاومت اسلامی [حماس] […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از شبکه المیادین، یک فروند پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی به همراه دو فروند موشک منطقه‌ای در شمال نوار غزه را هدف حمله خود قرار دادند.
روزنامه «جروزالم پست» نیز دقایقی بعد با تأیید خبر این حمله مدعی شد نقاطی را که متعلق به جنبش مقاومت اسلامی [حماس] بود، هدف حمله قرار داد.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که این حملات هوایی در پاسخ به ارسال بادکنک‌های آتش‌زا از سوی نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین جنوب فلسطین اشغالی صورت می‌گیرد.
روزنامه جروزالم‌پست همچنین نوشت که روز پنجشنبه از مناطق متعددی در شهرک‌های «اشکول» و «هوف عسقلان» گزارش وقوع آتش‌سوزی گسترده منتشر شده است که در ابتدا منشأ آن مشخص نبود.
اما پلیس رژیم صهیونیستی اندکی بعد مدعی شد که بقایای بادکنک‌های آتش‌زایی را پیدا کرده و بدین ترتیب، انگشت اتهام را به سمت نوار غزه گرفت.