ارورهای ماکروفر و مایکروویو سامسونگ و آموزش رفع این کدهای خطا

به گزارش بازرگانی سردبیر پرس، در ادامه به بررسی ارورهای موجود در مایکروفر و ماکروویو سامسونگ می‌پردازیم. ارورهای مایکروویو سامسونگ هنگامی که ارورهای مایکروویو سامسونگ بر روی صفحه‌ی آن نمایش داده می‌شود، به معنای این است که عملکرد درست مایکروویو دچار مشکلات شده است. عموماً وقتی اروری نمایش داده می‌شود، یعنی دستگاه شما برای تعمیر […]

به گزارش بازرگانی سردبیر پرس، در ادامه به بررسی ارورهای موجود در مایکروفر و ماکروویو سامسونگ می‌پردازیم.
ارورهای مایکروویو سامسونگ
هنگامی که ارورهای مایکروویو سامسونگ بر روی صفحه‌ی آن نمایش داده می‌شود، به معنای این است که عملکرد درست مایکروویو دچار مشکلات شده است. عموماً وقتی اروری نمایش داده می‌شود، یعنی دستگاه شما برای تعمیر نیاز به تکنسین دارد. حال در ادامه، با چند ارور در مایکروفر سامسونگ آشنا می‌شوید، که می‌توانید پیش از تماس با مراکز تعمیراتی، خودتان آن را برطرف نمائید.
در ابتدا، با دیدن هر نوع اروری در مایکروویو سامسونگ، توسط سوئیچ دستگاه، آن را خاموش کنید و با قطع اتصال دوشاخه ی برق، تا حداقل ۶۰ ثانیه صبر نمائید. پس از گذشت این مدت، مایکروویو سامسونگ را دوباره به برق متصل و روشن نمائید. حال اگر ارور آن باز هم نمایش داده می‌شود، لطفاً با مرکز تعمیر ماکروفر سامسونگ تماس حاصل کنید.
بعضی از ارورهای ماکروفر سامسونگ و معنی آنها:
کد ارور SE:
به منظور وجود آب سطح صفحه کلید را تمیز نمائید. اجاق مایکروویو را خاموش کرده و دوباره تنظیمات را اجرا نمائید.
کد ارور E-۱۲، E-۴۵:
هنگامی که مشکلی در سنسور کوتاه گاز و یا سیستم خنک سازی دستگاه وجود دارد، پیغام “E-۱۲”، “E-۴۵” نمایان می‌شود. در این حالت مایکروویو را خاموش نموده و تا حداقل ۵ دقیقه منتظر بمانید تا خنک شود.
کد ارور Door:
اگر در هنگام کار سنسور PH / Easy (رطوبت)، در مایکروویو را باز نماید، پیام “Door” ظاهر می‌شود. باید مایکروویو را از این تنظیمات فعلی خارج کرده، و از ابتدا، تنظیمات دستگاه را اجرا کنید.
کد ارور C-d۰:
این ارور در هنگامی رخ می‌دهد که آب بر روی سطح صفحه کلید باشد، که باید خوب تمیز و خشک شوند. در صورت تکرار پیغام C-d۰، دستگاه باید حداقل تا مدت ۳۰ ثانیه خاموش باشد و پس از این مدت، دوباره مایکروویو را راه اندازی نمائید.
کد ارور C-۱۰:
با دیدن این پیام، ابتدا دکمه Stop / Cancel را فشار دهید و دوباره دستگاه را راه اندازی نمائید. اگر باز شاهد دیدن این ارور بودید، اجاق مایکروویو حداقل تا ۳۰ ثانیه خاموش باشد و سپس دوباره تنظیمات را اجرا نمائید.
کد ارور E-۱۵:
هنگامی این پیام نمایش داده می‌شود که در را باز نمائید، و یا کلید Stop / Eco را در هنگام حالت سنسور پخت، فشار دهید. برای بازگشت به حالت شروع اولیه، کلید Stop / Eco را دوباره فشار دهید.
کد ارور E-۲۴:
زمانی که اجاق مایکروویو بیش از حد گرم شود این ارور نمایان می‌شود. در صورت مشاهده پیغام “E-۲۴”، کلید Stop / Eco را فشار دهید تا به حالت اولیه برگردد.
در آخر به طور جدی به شما عرض می‌نمائیم که تعمیرات ماکروویو و ماکروفر و سولاردام بسیار حساس و تخصصی می‌باشد، پس توصیه می‌نمائیم اگر از تخصص کافی برخوردار نیستید، به شدت از دستکاری خودسرانه دستگاه خودداری نمائید و سریعاً با مراکز معتبر و تخصصی تعمیر مایکروفر و و مایکروویو مانند تعمیرگاه مایکروفیکس تماس حاصل نمائید. جهت ارتباط با این تعمیرگاه می‌توانید به وب سایت این مرکز به آدرس https://microwavefixer.com/ مراجعه نمائید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و سردبیر پرس در محتوای آن هیچ نظری ندارد.