استان مرکزی از لحاظ بهداشت و درمان در شرایط خوبی است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر پنجشنبه در آئین معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار کرد: استان مرکزی از لحاظ بهداشت و درمان در شرایط نسبی خوبی است و مدیریت جدید باید در راستای بهبود شرایط از تجربیات گذشته به خوبی بهره‌گیری کند. وی با بیان اینکه تحولات عظیم […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر پنجشنبه در آئین معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار کرد: استان مرکزی از لحاظ بهداشت و درمان در شرایط نسبی خوبی است و مدیریت جدید باید در راستای بهبود شرایط از تجربیات گذشته به خوبی بهره‌گیری کند.
وی با بیان اینکه تحولات عظیم جمهوری اسلامی به برکت انقلاب، رهبری و خون پاک شهیدان است، افزود: جمهوری اسلامی در زمینه بهداشت و درمان پیشرفت بسیار خوبی داشته و امروزه جز کشورهای مطرح در حوزه بهداشت و درمان است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به گسترش ویروس منحوس کرونا عنوان کرد: ویروس کرونا در اراک پس از قم شناسایی شد و از همان ابتدای شیوع ایم ویروس حوزه بهداشت و درمان استان با تمام تلاش وارد میدان شد و توانست این ویروس را به خوبی کنترل کند.
آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی با بیان اینکه بهداشت و درمان حق مسلم هر انسان است، گفت: بیمارستان ولیعصر (عج) اراک و چند بیمارستان دیگر در استان مرکزی سالهاست که برای تکمیل شدن پروژه نیاز به اعتبار دارد.
وی با اشاره به ضرورت توجه مسئولان به حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد: سهل‌انگاری در حوزه بهداشت و درمان گناه نابخشودنی است و مسئولان باید با غیرت و همت به دنبال تکمیل پروژه‌های مربوط به بیمارستان‌های استان باشند و همچنین توزیع دارو در استان با تدابیر حکیمانه به صورت عادلانه دنبال شود.
در پایان این مراسم دکتر علیرضا امانی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اراک معرفی و از زحمات و تلاش‌های ۴ ساله دکتر سید محمد جمالیان تقدیر شد.