استرداد اتوبوس های ناوگان شهری رشت از سازمان اتوبوسرانی قزوین

به گزارش سردبیر پرس، سید محمد احمدی گفت: بر مبنای انعقاد تفاهم نامه‌ای بین سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت و سازمان همیاری شهرداری‌های کشور در سال ۹۵، ۱۰۲ دستگاه از ۱۲۰ دستگاه اتوبوس شهرداری رشت برای تعمیر به سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین منتقل شد. احمدی افزود: بر اساس این توافق […]

به گزارش سردبیر پرس، سید محمد احمدی گفت: بر مبنای انعقاد تفاهم نامه‌ای بین سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت و سازمان همیاری شهرداری‌های کشور در سال ۹۵، ۱۰۲ دستگاه از ۱۲۰ دستگاه اتوبوس شهرداری رشت برای تعمیر به سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین منتقل شد.

احمدی افزود: بر اساس این توافق هر ماه باید ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی و به شهرداری رشت تحویل داده می‌شد که متأسفانه به دلیل بی توجهی مسئولان مربوطه انجام نشد.

وی با اشاره به بازگشت فقط ۱۵ دستگاه اتوبوس در این مدت، اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده، ۵۲ دستگاه اتوبوس که قابلیت بازسازی دارند، به شهر رشت باز گردانده شد و ۳۵ دستگاه اتوبوسی که قابلیت بازسازی ندارند، برای فروش در قزوین باقی مانده تا درآمد حاصل از فروش این اتوبوس‌ها برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری رشت هزینه شود.

شهردار رشت گفت: ۵۲ اتوبوس با بیش از ۵ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض از سازمان همیاری‌های کشور بازسازی شده و بقیه هزینه‌های تعمیر از محل تسهیلات کم بهره از صندوق کار آفرین امید تأمین شود.