استقرار ۹۹ پایگاه و صندوق جمع آوری فطریه بهزیستی در کرمانشاه

فرحناز محمدی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: ۸۵ صندوق بهزیستی علاوه بر ۱۴ پایگاه ادارات بهزیستی سراسر استان کرمانشاه برای جمع‌آوری زکات فطریه در استان برپا شده است. وی افزود: پایگاه‌های بهزیستی در ایام عید سعید فطر آماده دریافت نذورات، فطریه و زکات مردم نوع دوست استان کرمانشاه […]

فرحناز محمدی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: ۸۵ صندوق بهزیستی علاوه بر ۱۴ پایگاه ادارات بهزیستی سراسر استان کرمانشاه برای جمع‌آوری زکات فطریه در استان برپا شده است.
وی افزود: پایگاه‌های بهزیستی در ایام عید سعید فطر آماده دریافت نذورات، فطریه و زکات مردم نوع دوست استان کرمانشاه هستند.
️مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: برای جمع‌آوری زکات فطریه در مصلای نماز عید فطر در استان کرمانشاه نیز صندوق‌های مشترک بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برپا شده است.
محمدی با اشاره به برگزاری گسترده نماز عید در فضاهای باز مصلاها و مساجد استان کرمانشاه بیان کرد: این صندوق‌ها در اطراف اماکن مذکور مستقر و نمازگزاران و مردم می‌توانند زکات فطره، کفارات و نذورات خود را از این طریق پرداخت کنند.
وی خاطر نشان کرد: مردم عزیز می‌توانند علاوه بر پایگاه‌ها و صندوق‌های مستقر در مساجد و سطح شهر و ادارات بهزیستی شهرستان‌های تابعه نذورات خود را به منظور رعایت مسائل بهداشتی از طریق کد دستوری #۱۴۰۰۰۰۷*۴*۷۳۳* یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲ به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه واریز کنند.

منبع : مهر نیوز