اسکان ۵۱ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، رضا عزتی امروز چهارشنبه در بازدید از مراکز اسکان مهمانان نوروزی گفت‌: آموزش و پرورش به عنوان رکن اساسی جامعه در فرهنگ سازی و آموزش، در این ایام مسئولیت خطیری میزبانی از مهمانان نوروزی و جلب رضایت این عزیزان و ایجاد خاطره‌ای خوب در اذهان آنها را به عهده دارد. […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، رضا عزتی امروز چهارشنبه در بازدید از مراکز اسکان مهمانان نوروزی گفت‌: آموزش و پرورش به عنوان رکن اساسی جامعه در فرهنگ سازی و آموزش، در این ایام مسئولیت خطیری میزبانی از مهمانان نوروزی و جلب رضایت این عزیزان و ایجاد خاطره‌ای خوب در اذهان آنها را به عهده دارد.

وی در ادامه به اصل مهمان‌نوازی تاکید کرد و گفت: همکاران ما لازم است که کما فی السابق با چهره‌ای گشاده، خوش‌رویی و خوش اخلاقی به رسم ادب و مهمان نوازی با مهمانان برخورد کرده تا خاطره‌ای ماندگار از مردمان خوب دیار لرستان به یادگار داشته باشند.

عزتی به آمار مهمانان اسکان یافته در اماکن رفاهی آموزش و پرورش هم اشاره کرد و گفت: از زمان آغاز به کار ستاد اسکان فرهنگیان استان، افتخار میزبانی از ۵۱ هزار و ۸۹۷ مسافر در قالب ۱۲ هزار و ۷۷۸ خانوار را داشته‌ایم.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان افزود: همچنین در نهمین روز از فروردین ماه میزبان هزار و ۱۸۱ خانوار به تعداد چهار هزار و ۸۶۸ نفر بوده‌ایم.

وی در ادامه بازدیدهای خود با توجه به اینکه رهبر انقلاب اسلامی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۱ سال جدید را سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» نام‌گذاری کردند بر لزوم توجه بیش از پیش به هنرستان‌ها تاکید کرد.

عزتی در بازدید از هنرستان خوارزمی گفت: نیاز کشور توسعه پایدار و اشتغال است و همچنین با توجه به شعار سال جدید، اهمیت دادن به هنرستان‌ها و رسیدگی به آنها و تجهیز این مراکز برای تربیت نسلی توانمند و پرتلاش در مسیر رسیدن به چشم اندازهای بلند مدت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بر همه ما آشکار است.

منبع : مهر نیوز