اعتبارات حوزه ورزش و جوانان رشت ۴ برابر شده است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علی فتح‌اللهی ظهر شنبه در جلسه هم اندیشی با نمایندگان برای بررسی مشکلات حوزه ورزش شهرستان رشت با بیان اینکه تحرکات ورزشی موجب کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود، گفت: متأسفانه ورزش کردن پولی شده و بیشتر افراد با درآمد بالا امکان بهره‌برداری از اماکن ورزشی را دارند. فرماندار رشت با اشاره […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علی فتح‌اللهی ظهر شنبه در جلسه هم اندیشی با نمایندگان برای بررسی مشکلات حوزه ورزش شهرستان رشت با بیان اینکه تحرکات ورزشی موجب کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود، گفت: متأسفانه ورزش کردن پولی شده و بیشتر افراد با درآمد بالا امکان بهره‌برداری از اماکن ورزشی را دارند.
فرماندار رشت با اشاره به بی تفاوتی ایجاد شده نسبت به افزایش قیمت‌ها و چندین برابر شدن هزینه تکمیل پروژه‌های عمرانی، بیان کرد: نمایندگان باید فکر اساسی برای ثبات قیمت‌ها کنند زیرا این موضوع به حوزه عمرانی آسیب‌های جدی می‌زند.
وی خواستار پیگیری مدیران برای تسریع مبادله موافقتنامه‌ها شد و تصریح کرد: باید از ظرفیت نمایندگان مجلس در اختصاص اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه‌های استانی بهره بگیریم.
فتح اللهی با تاکید بر انتخاب یک اسپانسر برای تیم سپیدرود در همین هفته، افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان باید اولویت کاری خود را بر تعیین مالکیت و اسپانسر سپیدرود قرار دهد.
فرماندار رشت با اشاره به اینکه اعتبارات حوزه ورزش و جوانان نسبت به سال گذشته چهار برابر شده است، ادامه داد: ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای تأمین اعتبار پروژه‌های زیرساختی ورزش و جوانان اختصاص یافته است.
وی با تاکید بر تعیین تکلیف اسپانسر و مالک برای تیم سپیدرود، بیان کرد: باید در اسرع وقت تشکیلات مناسب، توانمند و خوش نام برای سپیدرود رشت انتخاب شود.

منبع : خبرگزاری مهر