اعتراف تلخ مرد شماره یک جهان: از شطرنج خسته شده‌ام!

مرد شماره یک شطرنج جهان می‌گوید از شطرنج کلاسیک خسته است و نیاز به استراحت دارد. به گزارش سردبیر پرس و به نقل از sportrbc، مگنوس کارلسن استاد بزرگ نروژی شطرنج پس از پایان مسابقات شطرنج تاتا استیل گفت که از شطرنج کلاسیک خسته شده و نیاز به استراحت دارد. در این تورنمنت کارلسن برای اولین بار […]

مرد شماره یک شطرنج جهان می‌گوید از شطرنج کلاسیک خسته است و نیاز به استراحت دارد.

به گزارش سردبیر پرس و به نقل از sportrbc، مگنوس کارلسن استاد بزرگ نروژی شطرنج پس از پایان مسابقات شطرنج تاتا استیل گفت که از شطرنج کلاسیک خسته شده و نیاز به استراحت دارد. در این تورنمنت کارلسن برای اولین بار از سال ۲۰۱۵ در دو بازی متوالی شکست خورد.
این بازیکن نروژی اعلام کرد که از نتایجش در مسابقات راضی است چرا که این شطرنج‌باز  پس از دو شکست متوالی در بین چهارده شطرنج باز، در جایگاه دهم ایستاده بود اما در ادامه مسابقات، با عملکردی خوب نهایتا دوم شد. 
به گزارش سردبیر پرس، پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران که در این مسابقات حضور داشت در جدول مسترز این مسابقات هفت امتیازی شد و در رده ششم ایستاد. ملی‌پوش شطرنج ایران با عملکردی مثبت در این مسابقات، حدود ۹ واحد ریتینگ زنده خود را افزایش داد. هشتاد و پنجمین دوره مسابقات تاتااستیل یک بازی رفت و برگشتی ۱۴ نفره بود که در هلند برگزار شد. 
انتهای پیام