اعمال محدودیت‌های ترافیکی طی روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی(ع)

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سرهنگ کریم فاخری شامگاه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در مرکز لرستان اظهار داشت: این محدودیت‌های ترافیکی شامل میدان ۲۲ بهمن تا چهار راه بیمارستان و زیر گذر و کنار گذر میدان ۲۲ بهمن خواهد. […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سرهنگ کریم فاخری شامگاه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در مرکز لرستان اظهار داشت: این محدودیت‌های ترافیکی شامل میدان ۲۲ بهمن تا چهار راه بیمارستان و زیر گذر و کنار گذر میدان ۲۲ بهمن خواهد.
وی بیان داشت: همه خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به خیابان انقلاب نیز مسدود است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان ادامه داد: تردد در این خیابان‌ها برقرار نیست و تنها برای هیئت‌های مذهبی که در عزاداری شرکت می‌کنند این مسیرها باز است.
سرهنگ فاخری بیان داشت: همچنین خیابان میرملاس منتهی به میدان بزرگ مسدود خواهد بود و مسیر جایگزین در این رابطه خیابان کمربندی به سمت مسجد توسلی است.
وی تصریح کرد: همچنین میدان امام (ره) و مسیرهای منتهی به خیابان علوی نیز شامل محدودیت ترافیکی خواهند بود و مسدود می‌شوند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: همچنین چهار راه طیب و میدان آرش نیز در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) مسدود خواهند بود.

منبع : مهر نیوز