افتتاح و بهره‌برداری از ۵۲طرح اقتصادی وعمرانی در اسلام آبادغرب

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: ۵۲ طرح و پروژه در بخش‌های صنعت، کشاورزی، عمران شهری، عمران روستایی، راه، برق، گازرسانی و آموزشی در دهه فجر در اسلام آبادغرب افتتاح و بهره برداری خواهد شد. وی افزود: شاخص‌ترین آنها افتتاح کارخانه فرو آلیاژ با سرمایه گذاری خارجی و اشتغالزایی بیش از […]

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: ۵۲ طرح و پروژه در بخش‌های صنعت، کشاورزی، عمران شهری، عمران روستایی، راه، برق، گازرسانی و آموزشی در دهه فجر در اسلام آبادغرب افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: شاخص‌ترین آنها افتتاح کارخانه فرو آلیاژ با سرمایه گذاری خارجی و اشتغالزایی بیش از ۱۵۰ نفر و افتتاح کارخانه پاک مایه واحد بازگشت به تولید با اشتغالزایی ۱۵۰ نفر است.

فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به شعار محوری دهه فجر امسال، تصریح کرد: در راستای بزرگداشت دهه فجر امسال بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و نیز جشن‌های مردمی در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، پایگاه‌های بسیج، دهیاری‌ها، بخشداری‌ها، سطح شهرها و روستاهای اسلام آبادغرب بوسیله دستگاه‌ها، اقشار مختلف مردم، اهالی فرهنگ و هنر و صنوف برای ایجاد شور و نشاط در میان مردم پیش بینی شده که با برنامه ریزی مناسب برگزار می‌شوند.

حیدری بیان کرد: در سالگرد انقلاب اسلامی و دهه فجر با گرامیداشت این ایام بهترین فرصت است که رؤسا و مدیران دستگاه‌ها با آمادگی کافی گزارشی از خدمات نظام را به آگاهی مردم فهیم شهرستان اسلام آبادغرب ارائه بدهند.

وی گفت: پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق اتحاد ملی و انسجام همگانی و با تاکید بر حفظ منافع و مصالح ملی امکان پذیر است که زمینه نشاط و بالندگی کشور را فراهم خواهد آورد.

منبع : مهر نیوز