افتتاح ۲ واحد صنعتی در سمنان/ ۲۲ طرح آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علی تشنه دل بابیان اینکه در نخستین روز دهه مبارک فجر با حضور استاندار سمنان دو واحد صنعتی در شهر سمنان به بهره‌برداری رسید، ابراز داشت: این واحدها در مجموع زمینه اشتغال ۶۲ نفر را شهرک صنعتی سمنان فراهم کردند. وی بابیان اینکه این واحدها در زمینه قطعات خودرو و […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علی تشنه دل بابیان اینکه در نخستین روز دهه مبارک فجر با حضور استاندار سمنان دو واحد صنعتی در شهر سمنان به بهره‌برداری رسید، ابراز داشت: این واحدها در مجموع زمینه اشتغال ۶۲ نفر را شهرک صنعتی سمنان فراهم کردند.
وی بابیان اینکه این واحدها در زمینه قطعات خودرو و غیره و ظروف یک‌بار مصرف غیر اسفنجی فعالیت دارند، افزود: این واحدهای صنعتی به ترتیب با زیر بنایی به مساحت یک هزار و ۵۵۰ مترمربع و دومی حدود دو هزار متر مربع ساخته و در دهه فجر افتتاح شدند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه برای واحد قطعات فلزی بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال و برای ظروف یک‌بارمصرف بالغ‌بر ۱۳۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است، ابراز داشت: این واحدها از امروز فعالیت تولید خود را آغاز کردند تا بتوانند سهم مهمی در اقتصاد استان سمنان ایفا کنند.
تشنه دل بابیان اینکه طی دهه فجر سال جاری ۲۲ طرح صنعتی و معدنی افتتاح می‌شود، اضافه کرد: برای بهره‌برداری این طرح‌ها سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام‌شده که در اشتغال ۵۶۰ نفر در کل استان سمنان اثرگذار است.