افتتاح ۵ پروژه درمانی همزمان با دهه فجر در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، قباد محمدی ظهر یکشنبه در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: توسعه و پیشرفت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اهداف مهمی است که همه این مجموعه باهمدلی آن را دنبال می‌کنند. وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی با گستردگی فراوان و رسالتی که در حفظ سلامت […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، قباد محمدی ظهر یکشنبه در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: توسعه و پیشرفت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اهداف مهمی است که همه این مجموعه باهمدلی آن را دنبال می‌کنند.
وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی با گستردگی فراوان و رسالتی که در حفظ سلامت مردم دارد، بسیاری از واحدهای آن در تعطیلی روزهای زمستانی همچنان در حال خدمات رسانی به موقع به مردم هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به بازدیدهای خوبی که برای سطوح ارشد و پی اچ. دی ازسوی وزارت بهداشت صورت گرفته و برای دانشگاه بسیار با اهمیت است، تصریح کرد: افزایش رشته‌ها در دانشگاه با رشد علمی و تحقیقاتی همراه است و همه باید در این راستا قدم برداریم.
محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر بهره برداری و افتتاح آی سی یو بیمارستان فارابی، اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد، اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه، بخش وی آی پی مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و مجتمع عالی سلامت شهرستان اسلام آباد غرب از برنامه‌های علوم پزشکی کرمانشاه خواهد بود.

منبع : مهر نیوز