افتتاح ۷ پروژه ورزشی به مناسبت دهه فجر در کردستان

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کردستان، حامد جولایی اظهار داشت: هفت پروژه ورزشی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در شهرستان‌های مختلف کردستان افتتاح می‌شوند که شامل استخر سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و زمین چمن طبیعی هستند. وی اعتبار هزینه شده […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کردستان، حامد جولایی اظهار داشت: هفت پروژه ورزشی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در شهرستان‌های مختلف کردستان افتتاح می‌شوند که شامل استخر سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و زمین چمن طبیعی هستند.
وی اعتبار هزینه شده برای احداث این پروژه‌های ورزشی را ۸۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۲۳ میلیارد ریال از این رقم از محل اعتبارات ملی و ۶۱ میلیارد ریال آن نیز از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.
جولایی خاطرنشان کرد: بازسازی و تجهیز کامل استخر سرپوشیده شهرستان قروه با مشارکت بخش خصوصی، بازسازی چمن طبیعی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج، احداث ۲ زمین چمن مصنوعی در داخل و نواحی منفصل شهری سنندج از جمله این پروژه‌های ورزشی هستند.
وی افزود: احداث زمین چمن مصنوعی شهر صاحب در شهرستان سقز، احداث زمین چمن مصنوعی روستاهای «سرخه توت» و «دیوزناو» در شهرستان سروآباد از دیگر پروژه‌های ورزشی هستند که در دهه مبارک فجر امسال و به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: با افتتاح و بهره برداری این هفت پروژه ورزشی در دهه مبارک فجر بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع به فضای ورزشی استان کردستان اضافه می‌شود و به طور مستقیم برای ۱۴ نفر اشتغال زایی خواهد شد.
جولایی افزود: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه‌های ورزشی در سطح استان و تکمیل سایر پروژه‌های نیمه تمام در طول سال جاری بیش از پیش شاهد درخشش ورزشکاران کردستانی در میادین مختلف ورزشی باشیم.

منبع : مهر نیوز