افرایش سرانه‌های درمانی برای فردیس بسیار ضروری است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، خداداد کاشفی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان به‌آفرین که به منظور بررسی مسائل و مشکلات اجرایی این بیمارستان صورت گرفت، از شهرداری فردیس خواست تا نسبت به تسریع در صدور پایان کار بیمارستان به آفرین اقدام کند. وی بیان کرد: از اداره مخابرات نیز می‌خواهیم خطوط تلفن از […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، خداداد کاشفی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان به‌آفرین که به منظور بررسی مسائل و مشکلات اجرایی این بیمارستان صورت گرفت، از شهرداری فردیس خواست تا نسبت به تسریع در صدور پایان کار بیمارستان به آفرین اقدام کند.
وی بیان کرد: از اداره مخابرات نیز می‌خواهیم خطوط تلفن از ضروریات بیمارستان ها و مراکز خدامات درمانی است که مخابرات باید نسبت به جابه‌جایی کافو اقداماتش را تسریع کند.
فرماندار فردیس تصریح کرد: افرایش سرانه های درمانی برای شهرستان فردیس بسیار ضروری است، وقتی بخش خصوصی در این حوزه به مدد دولت می آید ما نیز باید در انجام امورات اداری سرعت کار را بالا ببریم.
بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی به آفرین واقع در بلوار ۴۵ متری بهاران غربی شهر فردیس می باشد که طبق وعده های سازنده قرار است در دهه فجر به بهره برداری برسد.

منبع : خبرگزاری مهر