افزایش بی‌سابقه قیمت بنزین در اراضی اشغالی

به گزارش سردبیر پرس به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، قیمت بنزین در اراضی اشغالی در حال ثبت رکوردهای بی سابقه در سالهای اخیر است. در همین رابطه، وبگاه صهیونیستی ICE امروز سه شنبه گزارش داد: قیمت هر لیتر بنزین در اواخر هفته جاری از هشت شیکل (پول واحد رژیم صهیونیستی) بیشتر خواهد شد. بنابراعلام […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، قیمت بنزین در اراضی اشغالی در حال ثبت رکوردهای بی سابقه در سالهای اخیر است.
در همین رابطه، وبگاه صهیونیستی ICE امروز سه شنبه گزارش داد: قیمت هر لیتر بنزین در اواخر هفته جاری از هشت شیکل (پول واحد رژیم صهیونیستی) بیشتر خواهد شد.
بنابراعلام این منبع صهیونیستی، این برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر است که قیمت هر لیتر بنزین از هشت شیکل بالاتر رفته است.
چند روز پیش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی از افزایش قیمت بنزین در اراضی اشغالی در ماه جولای آینده خبر داده بود.
با وجود اینکه رسانه‌های عبری مانند یدیعوت آحارونت علت اصلی افزایش قیمت بنزین را افزایش قیمت سوخت در سطح بازارهای بین المللی اعلام کرده اند، اما در شرایط کنونی وضعیت اقتصادی رژیم صهیونیستی نیز در داخل با مشکلات متعددی روبرو است.
دو روز پیش نیز، اتحادیه کارگری رژیم صهیونیستی (هستدروت) و اتحادیه رانندگان اتوبوس این رژیم در ساعات اوج ترافیکی، اعتصابی گسترده را برگزار کردند. علت اصلی این اعتصاب عدم موافقت با درخواست افزایش حقوق رانندگان و کارگران در اراضی اشغالی بود.
رژیم صهیونیستی در ماههای اخیر با بحران‌های متعددی درگیر بوده که در نتیجه آن اعتراضات متعددی در سطح جامعه صهیونیستی شکل گرفته است. هفته گذشته نیز رسانه‌های صهیونیستی از آغاز اعتراضات معیشتی در شهرهای مختلف اراضی اشغالی در اعتراض به افزایش شدید قیمت کالا، مسکن و اجاره بها خبر دادند.

منبع : مهر نیوز