افزایش شعب اخذ رای در لامرد

به گزارش سردبیر پرس، حسین شبانی نژاد تصریح کرد: با هماهنگی هیأت‌های اجرایی و نظارت، ۷۸ شعبه اخذ رأی در بخش‌های پنجگانه شهرستان لامرد پیش بینی شده است که در روز جمعه ۲۸ خردادماه کار اخذ رأی را انجام می‌دهند. فرماندار لامرد با اشاره افزایش شعبه‌های اخد رأی به خاطر پیشگیری از گسترش ویروس کرونا […]

به گزارش سردبیر پرس، حسین شبانی نژاد تصریح کرد: با هماهنگی هیأت‌های اجرایی و نظارت، ۷۸ شعبه اخذ رأی در بخش‌های پنجگانه شهرستان لامرد پیش بینی شده است که در روز جمعه ۲۸ خردادماه کار اخذ رأی را انجام می‌دهند.
فرماندار لامرد با اشاره افزایش شعبه‌های اخد رأی به خاطر پیشگیری از گسترش ویروس کرونا گفت: تعداد ۳۶ شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی، ۲۱ شعبه در اشکنان ،۱۲ شعبه در علامرددشت، و در بخش‌های چاهورز و خیرگو هرکدام ۹ شعبه، کار اخذ رأی از شهروندان رابر عهده دارند.
فرماندار لامرد گفت: پیش بینی‌های لازم برای ضدعفونی کردن شعبه‌ها از سوی هیأت‌های اجرایی و نظارت انجام شده که امیدواریم باهمراهی همشهریان عزیز انتخاباتی پرشور داشته باشیم.
شبانی نژاد با اشاره به مشارکت ۷۸ درصدی مردم شهرستان لامرد در دور گذشته انتخابات گفت: با توجه به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری خردادماه امسال و همزمانی آن با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود.

منبع : مهر نیوز