افزایش قیمت بلیت اتوبوس برای عید| گرانی قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز

قیمت بلیت اتوبوس برای عید گران شد. گرانی قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز جالب توجه است.

درباره وضعیت سفرهای نوروزی امسال از طریق ناوگان عمومی جاده‌ای، اظهار داشت: آمادگی ناوگان جاده‌ای برای انجام سفرها در طول سال وجود داشته است و برای نوروز هم در راستای انجام سفرهای ضروری هموطنان، ناوگان عمومی مسافری جاده‌ای اعم از اتوبوس، مینی‌بوس‌ و سواری کرایه آماده هستند اما توصیه ما به مردم کاهش سفرها و همچنین سفر نکردن، با توجه به دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

به نقل از مدیرکل دفتر مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تأکید بر اینکه طرح سفرهای نوروزی امسال با مفهوم کاهش سفرها است، نوشت: در حال حاضر ناوگان با ۵۰ درصد ظرفیت تردد می‌کند و فقط صندلی‌های کنار پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ‌برنامه‌ریزی خاصی برای سفرهای نوروزی نداریم، اضافه کرد: اما طبق روال طول سال، همه ناوگان برای انجام سفرهای اجتناب‌ناپذیر و ضروری مسافران، آماده هستند و ما موظف  هستیم خدمات را ارائه دهیم.

مدیرکل دفتر مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: به هر حال نوروز سال ۹۹ و همچنین نوروز سال ۱۴۰۰ شکلی متفاوت از نوروز سال‌های گذشته را دارد و تأکید و توصیه هم بر ‌سفر نکردن است.