افزایش موارد بستری کرونایی در بوشهر/ وضعیت در ۵ شهرستان قرمز شد

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: با افزایش تعداد بستری‌های روزانه کرونایی در استان بوشهر، زنگ خطر در استان بوشهر به صدا درآمده است و باید مراقبت بیشتری داشته باشیم. دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به افزایش آمار بستری و فوتی استان بوشهر اضافه کرد: انتظار […]

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: با افزایش تعداد بستری‌های روزانه کرونایی در استان بوشهر، زنگ خطر در استان بوشهر به صدا درآمده است و باید مراقبت بیشتری داشته باشیم.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به افزایش آمار بستری و فوتی استان بوشهر اضافه کرد: انتظار می‌رود مردم در این ایام انتخابات فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

وی با بیان اینکه شهرستان دیلم در وضعیت زرد است، افزود: شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی، کنگان و عسلویه در وضعیت قرمز و شهرستان‌های گناوه، بوشهر، دیر و جم در وضعیت نارنجی هستند.

فوت ۲ بیمار

کشمیری ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ۶۸ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و ۵۰ بیمار نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۴۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۳۷ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و ۲۰ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به فوت دو بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته افزود: تعداد کل جانباختگان کرونا در استان بوشهر به هزار و ۲۱۵ نفر رسیده است.

وی گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۷ هزار و ۹۲۴ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.